1393-11-14 04:32
4128
5
9863
پایان توهم محمود ربیعی ؛

استقبال سرد از نشست اصلاح طلبان در علی آباد نشان دهنده پایگاه اجتماعی ضعیف این طیف در بین مردم است

رویدادی که سخنان محمود ربیعی در دیدار با رئیس جمهوررا نقض کرد، نشست اخیر اصلاح طلبان گلستانی در علی آباد بود که با استقبال سرد مردمی مواجه شد و حتی بسیاری از اصلاح طلبان سرشناس استانی ترجیح دادند به این جلسه نروند .

به گزارش گلستان ما ؛ همزمان با سفر دکتر روحانی به استان گلستان ، محمود ربیعی مسئول ستاد میر حسین موسوی در سال 88 در دیدار نخبگان و ایثارگران با رئیس جمهور در مصلی گرگان عنوان کرده بود که گلستان مهد اصلاح طلبان است .

گرچه از سخن گفتن محمود ربیعی در جلسه نخبگان و ایثارگران انتقادات زیادی از سوی خانواده های شهدا و نخبگان صورت گرفت چون ربیعی نه نخبه بود و نه ایثارگر و بودند افرادی که صلاحیت بیشتری برای صحبت کردن و بیان دغدغه های اساسی نخبگان و ایثارگران را داشتند .

بعد از این سخنان بود که اصولگرایان استان به این سخنان محمود ربیعی واکنش نشان دادند و آن را غیر واقعی و یک توهم خواندند و اعلام کردند استان گلستان مهد مردان شهید پرور و ولایتمدار است .

اما رویدادی که سخنان محمود ربیعی را نقض کرد نشست اخیر اصلاح طلبان گلستانی در علی آباد بود که با استقبال سرد مردمی مواجه شد و حتی بسیاری از اصلاح طلبان سرشناس استانی ترجیح دادند به این جلسه نروند .

هر چند که مسئولین برگزاری این مراسم اعلام می کنند که این مراسم شهرستانی و در مختصات علی آباد کتول بوده ، اما تبلیغات قبل از مراسم در سایت های همسو با اصلاح طلبان این موضوع را نشان نمی دهد .

احتمالا محمود ربیعی و همفکرانش در طیف اصلاح طلبان که تا دو سه روز مانده به انتخابات نام روحانی را نمی بردند ولی الان سینه چاک و دست به دامن دولت تدبیر و امید شدند تا حیات مجددی بیابند ، به این نکته رسیده که سخنانش در پیشگاه دکتر روحانی در سفر اخیر به گلستان درست نبوده وگرنه اگر اینجا مهد و پایگاه اصلاح طلبان بود نشست علی آباد بایستی خیلی پر رنگتر برگزار می شد.

به هر حال مردم از سیاست بازی و سیاسی کاری خسته شدند و مشکلات زیادی اعم ازگرانی ، تورم ، بیکاری و معضلات اجتماعی نظیر طلاق و اختلالات روانی ، جامعه را رنج می دهد و دیگر این حجم از سیاسی کاری جواب نمی دهد چه در قالب اصلاح طلبی و چه در قالب اصولگرایی سازمان یافته ، پس بهتر است این شخصیت ها با مروری به گذشته در صدد رفع موانع موجود میان مردم و خودشان بر آیند .

سایت سرونیوز که از طرف سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار و ساير همفکران جوانش هدایت می شود در عکسی که از این نشست انداخته ، براحتی نشان داده که با یک حساب سرانگشتی 50 نفر هم  در این جلسه نبودند ، البته می شود با احتساب دست اندارکاران ، خدمه و عوامل اجرایی ، تعداد را به 70 نفر هم رساند.

aliii01

 

مطلب مرتبط :

نشست کم فروغ " امیدواران گلستان " در زمستان سرد علی آباد کتول + تصاویر

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حبیب

این نشست با آن همه هیاهوی تبلیغاتی و با آن جمله معروف آقای ربیعی در محضر جناب آقای روحانی در استان که گلستان پایگاه اصلاح طلبان است . آدم را یاد چراغ نفت سوزهای قدیم می اندازد کم فروغ و کم نور...........

0
0
پاسخ
1393-11-14 18:28
REZA1539

اخه این نشست چه مشکلی را از مردم حل خواهد کرد این هزینه های گزاف هتل را بروید بدهید به این بدبخت بیچاره ها که توان خرید یک نان را هم ندارند این گردهمایی ها نان ارزان میشود برق یاگاز یا یک رونقی به این بازار اقتصادی ما میدهدهر روز چکهای این بازاریان بخاطر کساتی نداشتن قدرت خرید مردم برگشت میخورد

0
0
پاسخ
1393-11-14 20:59
کتول

اقای محترم این جلسه اس ام اسی دعوت کرده بودند بعضی ازدوستان که نیامدن ناراحت ازاین بودند که چرا اس ام اسی دعوت میمنن و حضور نرساندن بعدشم این مراسم بالای صد نفر جمعیت داشت خیلی ها میامدن و میرفتن فقط جهت حضور درهمایش و الوعده وفا میکردن,شماهام که فقط افراطی گری و توهم زدایی در ذات تان هست,برین اختلاس رو روش کارکنین,چرا یک خبر از اختلاس رحیمی و تیم اصولگراهایتان رو پوشش ندادین خیلی زورتون اومد؟

0
0
پاسخ
1393-11-15 05:00
درود بر رهبری

در جواب اقای کتول باید بگم شما باید شرمنده چپاول گری و غارتگری اقازاده ای به نام م . ه باشین که ثروت مردم و به تاراج بردن.شرمنده امثال کرباسچی باشین با افتضاحی که زمان هاشمی تو شهرداری به بار اورد.شرمنده پرونده کرسنت زنگنه وزیر نفت باشین که اموال مردم ایران و به فنا دادن. شرمنده استایت اویل اقازاده هاشمی باشین.شرمنده فتنه گری های فتنه گران کور دل سال 88 باشین.لعنت خدا بر کسانی که ضد ولایت فقیه هستن و ضد ولایت فقیه فکر میکنن.شرمتان باد

0
0
پاسخ
1393-11-15 09:51
حبیب

کتول جان به همین خیال باش؟ چه دوغی ، چه کشکی، چه اصلاح طلبی و....

0
0
پاسخ
1393-11-16 09:32

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.